100 days of krea – dag 36-42: Bryster, perler og bøger

11261082_10152707674817132_856541467_n

Et lille indblik i ugen der gik i krealand. Jeg kastede mig ud i denne origami-diamant. Den var sværere, end jeg troede, mest fordi mit dobbeltklæbende tape ikke ville som jeg. Jeg endte med at bruge kontaktlim. Papir er fra Søstrene grene og det samme, som jeg brugte til gækkebreve til niecerne.

Opskriften fandt jeg på designoform.com.

brysttallerkener

Endnu et par hjemmemalede tallerkener så dagens lys. Denne gang i denne småerotiske form. Ikke stor kunst, men de får mig til at smile!

hjertebogmærke

Jeg er begyndt at læse Slagtebænk Dybbøl af Tom Buk-Swienty, og manglede et handy bogmærke, så jeg foldede dette hjerte. Viser hvordan på et senere tidspunkt!

bogorigami

En anden bog måtte lade livet, da jeg gik i gang med bogorigami. Jeg er lidt bange for, at bogen er lidt for tynd til at blive et fyldigt 360 graders vidunder, men den tid den sorg.

hamsa hånd 2

Også lavede jeg endnu en hamsa-hånd i Hama-perler. Den sidste, jeg lavede, var til min søster, men jeg ville også gerne have en til mig selv.

Den vakse læser vil opdage, at jeg ikke har lavet et 100 days of krea-indlæg om ugen før denne (dag 29-35), men den gik også mest op i at hækle mit gulvtæppe, som jeg viste begyndelsen på her. Det er snart helt færdigt og klar til at blive vist frem!

Skriv et svar

